umiem ładnie pisać

Dzień dobry,
mieszkają Państwo w wyjątkowym miejscu. Słyszałem od znajomych o dawnych basenach i kilka dni temu wybrałem się na rower by zrobić kilka zdjęć. Miejsce oczarowało mnie swoim urokiem i bardzo chciałbym choć przez jeden wieczór przywrócić jemu dawny blask.

25 września (piątek) wraz ze swoim przyjacielem będziemy świętować 23 urodziny. Na tę okazję przewidziana jest "cicha" impreza w tramwaju. Cicha ponieważ nie zamierzamy korzystać z hałaśliwych źródeł dźwięku, tylko każdy z uczestników będzie bawić się do własnej muzyki. Tramwaj jedzie na Cichy Kącik gdzie chcielibyśmy kontynuować wspaniale rozpoczęty wieczór. Marzy mi się basen wypełniony świeczkami, zniczami, pochodniami, być może nawet ognisko. Oczywiście wszystko zależy od pogody ale mam nadzieje że tego dna wszystko potoczy się po naszej myśli.

Jednocześnie chciałbym zapewnić że dopełnię wszystkich starań aby Państwa prywatność nie została naruszona. Przewiduję kupno taśmy zabezpieczającej aby odgrodzić basen od reszty zabudowań. Na pewno będą mogli się Państwo czuć bezpiecznie w towarzystwie młodych ludzi których głównym celem jest spędzenie czasu ze sobą, i to nie w hałaśliwym klubie tylko w pięknych okolicznościach przyrody. Koniec spotkania przewiduję na godzinę 23:00, tak aby spokojnie udać się na pętlę i ostatnim tramwajem udać się w stronę rynku.

Zaraz proszę mi wybaczyć listowną formę mojej prośby, ale dzięki temu mogę dokładnie sformułować swoją wizję a także zobowiązać się "na piśmie" do całkowitego posprzątania basenu oraz okolic. Chciałbym podkreślić że obaj jesteśmy studentami prestiżowych krakowskich uczelni, że to już będą nasze 23 urodziny, że większość naszych gości będzie w podobnym wieku, tak więc szczeniackie wygłupy mamy już za sobą.

Telefon kontaktowy do mnie - 502 434 474. Przy czym bardzo chętnie odwiedzę jeszcze Państwa i odpowiem na wszelkie wątpliwości, najpierw chciałbym jednak aby Państwo zastanowili się czy na ten jeden wieczór możemy uczynić to miejsce wyjątkowym.

Pozdrawiam serdecznie i liczę na przychylną odpowiedź


Dzisiaj zauważyłem że po Krakowie jeździ też taki ładny, stylowy:
Witam,
25.09 (piatek) robię coś innego - http://dwaaprzezsiedem.blogspot.com/ - to jest blog na którym dokumentuje postępy. Idea jest prosta - impreza w tramwaju, ale nie takim za który trzeba płacić, martwić i wynajmować. Zwykły kursowy, 15 na Cichy Kącik. Dzisiaj zauważyłem że po Krakowie jeździ też taki ładny, stylowy... Nie widzę przeszkód aby oba pojazdy jechały jeden za drugim, kurcze nawet fajnie by było :)

Ale tak jak mówiłem - założeniem całego przedsięwzięcia jest uniknięcie formalności i zobowiązań, jeżeli Państwu podoba się taka forma promocji (mam nadzieję że będzie tłoczno, mam nadzieje ze event wypali) to ja będę podwakroć szczęśliwy. Uwaga - ten email jako dokumentacja przygotowań także ląduje na blogu.

Pozdrawiam serdecznie
Michał Stefanów


FACEBOOK EVENT

0 komentarze:

Prześlij komentarz