remove kominiara

Dla mnie impreza zaczęła się już teraz. Żyje tym wszystkim i kiedy zaczynam sobie wyobrażać (cięzko) to co się będzie działo (nie wiem) czuje przypływ wszelkiego rodzaju substancji chemicznych odpowiedzialnych za radość.

Ktoś zapytał co będzie jeżeli się nie zmieścimy... Bardzo bym chciał, naprawdę bardzo bym chciał żeby dopisali ludzie, żebyśmy się nie zmieścili. To będzie dla mnie najwspanialszy prezent, dlatego proszę mówić ludziom a także przychodzić tłumnie. Ale nawet jeżeli bedę tylko ja z Hansem to bedziemy sie swietnie bawic.

W ogole nie ma opcji zeby cokolwiek poszlo nie tak. Każde możliwe wydarzenie zapiszę po stronie plusów, jedynie czego sobie nie życzę to opcji a'la CzechTek:


FREE PARTY IS NOT A CRIME

PRISON IS NOT FOR DRUG USERS


Po transowej imprezie nie chcesz innych imprez. Po tekniwalu nie wyobrazasz sobie zabawy w żaden inny sposob. Po szponglach (trip of the lifetime) masz wrażenie że całe życie miało na celu przygotowanie tylko do tej chwili, zreszta w każdej chwili przechodziłeś je tysiace razy... Tam i z powrotem zaliczając trip w tripie.

Czas nauki i czas zabawy, wiele osób odnosi (mylne) wrażenie że dużo imprezuję. Nie potrafię się źle bawić, dlatego czasem jeżdzę, a żeby bawić się w Krakowie to sam musiałem sobie zrobić. Wtedy też żyłem imprezą, sylwester był tylko wisieńką na torcie:


FACEBOOK EVENT

0 komentarze:

Prześlij komentarz