po takiej imprezie nie chcesz więcej imprez

Miś wakacjones określił to w bardziej subiektywny sposób - simply the best. Kiedy się wysypała się miejscówka na Limanowskiego, od razu pomyślałem o tym miejscu (z duzej chmury mały deszcz) na pierwszym miejscu:

Tym razem impreza była na pełnym wykopie: soundsystem, bar, kibelki (z wodą), rzeźby, obrazy, fireshow, koncert w piwnicy i miejsce do leżenia gdzie leciały perełki takie jak Muto (youtube) czy Jamniczek (youtube).



Nie miałem aparatu, boli mnie to. Imprezy nigdy sie nie powtarzaja, takie imprezy nigdy się nie powtarzają po dwakroć. Ozora (trip of the lifetime) nie byłaby tym samym gdyby nie Kuba (i jego aparat), gdyby nie cały wszechświat który postanowił zrobić mi nieustające urodziny.

Zasłyszane:
To kogo ja wczoraj poznalam na imprezie? No niewazne...
Na pewno masz byc tutaj w poniedzialek po maja to zaklampowac.
Postanawiasz wysłać do przyjeciela:
Super impreza w pustym czyms. Naprawde cudownie, pisalem na blogu. Ale nie wiem czy juz nie za pozno na przyjezdzanie.
Po czym stwierdzasz że nie mozna nic na siłe. Coraz więcej rzeczy mnie dzieli z Hansem niestety.

Staram sie wtedy nie myslec o zdjeciach, staram się wtedy czerpac wiecej z tego co jest tu i teraz. W sobotę stałem i podziwiałem, tam byli sami piękni ludzie, ktorzy potrafili zrobic cos przy uzyciu swoich rak i pokazac to reszcie swiata. W porownaniu do nich jestem medialną dziwką która może się odwdzięczyć pisząc o tym miejscu. Czyłem się jak nikt, ale potem dochodziłem do wniosku że każdy chciałby być takim nikim. Dlatego właśnie zdjęcia, równie dobrze wszystko co piszę może być fikcją, a na rzeczy od nich nie liczę za bardzo - punkowcy anarchiści i squattersi to nie jest pokolenie łeb-dwa-zero.

Zapytalem czy moge przykleić info o 25.09 - niehalo - tego dnia są urodziny squatu i zbiórka na rzecz (punkforum). Żyję tą imprezą, rozdałem kilka ulotek znajomym i nowo poznanym osobom. Odzew był taki że każdy miał banana na twarzy, jestem pewien że impreza się uda, w ogóle nie ma opcji żeby coś poszło nie tak. Tylko nie wiem czy prosić się tej pani, przecież w każdej chwili może zmienić zdanie, te helikoptery wyglądają sensownie...

FACEBOOK EVENT

0 komentarze:

Prześlij komentarz