dziekuje dziekuje

Na FB i NK tyle tyle notek, wpisów, linków, życzen. Jeju, przecież ja nigdy nie wysyłam, no może jak na facebooku w newsfeedzie co chwile pojawiaja sie zyczenia, ale to glownie pod adresem jakiejs znanej osoby to ja wtedy tez chce byc fajny. Ciekaw jestem czy egocentryczne (czy w ogóle można myśleć inaczej niż ja) odwrócenie tej sytuacji ma racje bytu?

Mail: Dawid, Azolek
SMS: Sowa, Ania, Rosinski, Stefania, Jochym, Gaston (Bałag był pierwszy)
Priv: Natalia, Tomek, Marcin, Marta, Paulina, Skrobot, Angelika (Kamil był pierwszy)

Kinga - laurka
Zosia - płyta
Siotra - laurka

Chciałbym móc jakos ładnie odpisać i podziękować.
Ktoś zapytał co będzie jeżeli się nie zmieścimy... Bardzo bym chciał, naprawdę bardzo bym chciał żeby dopisali ludzie, żebyśmy się nie zmieścili. To będzie dla mnie najwspanialszy prezent, dlatego proszę mówić ludziom a także przychodzić tłumnie. Ale nawet jeżeli bedę tylko ja z Hansikiem to bedziemy sie bawic wiecej niz halo.

0 komentarze:

Prześlij komentarz