LISTA GOŚCI

Wpisywać w komentarzu łachudry!

25 komentarze:

Michal Stefanow pisze...

co to bedzie, co to bedzie?

Anonimowy pisze...

Ja! Ja! Ja! Ja wiem gdzie on mieszka! Ja! Ja chce! Mnie! Wybierz mnie! Mnie!

Anonimowy pisze...

przetańczyć chce całą noc :P

ciozda pisze...

i'll be there. chyba ze się wiśnicz pojawi. :)

Charles Dodgson pisze...

dobra, będe z jakims towarzystwem.

Anonimowy pisze...

gracja, elokwencja i miła aprycja też wpadną, jeszcze nie wiadomo pod postacia ilu osób, ale pomożemy imprezie wymknać się spod kontroli, obiecujemy.
aa

Mansion pisze...

przykro mi ale przyjdę jako para z tą ciozdą..

Ryou pisze...

no ja oczywiscie bede i chyba nawet sie tu wpisywac nie musze :P...bo moja obecnosc obowiazkowa ...

Anonimowy pisze...

A moze ja wpadne? z dziewoja.... ale o co chodzi z tymi przebierankami (beda pasowac do mojego dresu?)? - Macius (stary znajomy z ostatnich terminow matematyki :P)

Anonimowy pisze...

Jakiś wewnętrzny głos mi podpowiada: ,,takich dęsuf sie nie olewa'' ;)

Anonimowy pisze...

koktajle mołotowa i inne słowa... reszta jak sie zobaczymy :]

Anonimowy pisze...

ja to pierdole i sciagam kominiare


*wysłane z sylwi komputera

Anonimowy pisze...

Co jak co, ale nowowiejskiej chołoty tam nie może zabraknąć:) Bedziem i ja.

karutek. pisze...

Ja jestem towarzystwem Siemienia, wiec chyba juz jestem na tej liscie. Jakies gorące sztunie i męskie dziwki w liczbie nieokreslonej przyprowadzę też.

Anonimowy pisze...

jest ktos kto mi wbije indutriala (kolczyk) w ucho???? ; D jak nie to nie przyjde !!! :3

Anonimowy pisze...

ja bede

Anonimowy pisze...

i on tez bedzie

Anonimowy pisze...

i moze ona, ale to jeszcze nie wiadomo ;P

Anonimowy pisze...

jak nie tam to gdzie mialbym byc?

Anonimowy pisze...

niestety nie dam ady byc na tej zacnej imperezce:/ ale wpadne do was 3 dni pozniej. Mam nadzieje ze nadal bedzie gdzie :p pozdrawiam i zycze mega udanej biby!

Anonimowy pisze...

witajcie zacni panowie i panie
doszły mnie dziwy z dalekich podróży
od wieszcza Serby że wielkie dziadostwo
zaistnieje w owym czasie sobotniej nocy
był bym rad co by tez me oczy spojrzały
choć raz na ten bajzel rychły
pełen jestem nadziei ze jak gościa mnie przyjmiecie pytania zadacie i się zaśmiejecie
z pozdrowieniami ... tolek2012

Anonimowy pisze...

kiedys pewien uczen poszedl do swego mistrza i zapytal - mistrzu czym charakteryzuje sie dobry melanż , od wielu lat szukam esencjonalnej odpowiedzi na to pyatnie i nie moge znalesc....pomóż prosze....po chwili zastanowienia mistrz i przewodnik zarazem odpowiedzial - nie da sie czytac z zamknietej ksiegi to czego szukasz znajduje sie na dnie cybucha poszukaj odpowiedzi tam gdzie bede i ja w sobote a pomeoge CI ją odnalesc - Seba

Anonimowy pisze...

MC Sajmon per Suhy też prawdopodobnie zawita :P

evethelittleone pisze...

chyba tam zawitam. szatanek.

Anonimowy pisze...

Ja być,nawet nie sama,ja ja i ja i może jeszcze inne ja będzie,jeżeli sie nie pomieścimy,jest inna alternatywa...:)To śpiewałam ja.Antena.

Prześlij komentarz